تنها بهانه من

♥شــــقــایــــق هـــای عــــاشـــــق♥

♥ یـ ـــکـ ــی بـ ــــودـ ... هـ ـــنـ ــوزم هـ ــسـ ــت ♥بـه يـاد شقــايـق♥

تنها بهانه من

لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم

تا بخوانیو بفهمی چقدر جایت خالیست ....

تا بدانی نبودنت آزارم میدهد ...

لمس کن نوشته هایی را

که لمس ناشدنیست و عریان ...

که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد

لمسکن گونه هایم را

که خیس اشک است و پر شیار ...

لمس کن لحظه هایم را ...

تویی که میدانی من چگونه

عاشقت هستم،

لمس کن این با تو بودن ها را

لمس کن ...

همیشه عاشقت میمانم

دوستت دارم ای بهترین بهانه ام ...


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در سه شنبه 7 خرداد 1392برچسب:شقایق های عاشق,ساعت 3:37 PM توسط |